`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Monday, April 28, 2014

Gambar Lelaki Tunjuk 'Isyarat' Kepada Rombongan Obama Ke Malaysia Tersebar..

Ada orang ambil gambar neh dan sebarkan di internet. Dia sebarkan sekali no plat individu terbabit. Aku tatau kenapa dia nak sebarkan gambar neh. Nak cari pemandu tersebut sebab nak bantai ke? Nak dakwa? Ataupun nak puji? Entahla. Tapi kalau aku yang jumpa individu neh aku nak ucapkan syabas dan bagus. Bukan setakat isyarat f#Ck aje yang patut ditunjukkan. Lebih dari itu lagi. Ini bukan zaman nak lembut2 dengan pengganas no 1 dunia.

KAH KAH KAH


Maaf.

Aku blurkan no plat dan apa yang dorang sebarkan tue. Aku tatau niat penyebaran. Dan risau2 gak kalau depa sebarkan dengan tujuan nak jejak dia.

Apa pun aku nak bagitau satu benda. Tahniah sebab tunjuk f%ck kat rombongan tak guna tue. Dah la datang beramai2. Tutup jalan pula tue. Disambut dengan besar-besaran macam good2. Lepas tue dok sembang kencang bab dasar2 negara kita padahal dasar2 negara dorang pun haprak. Nak bagi nasihat kat kita konon padahal demokrasi dorang pun cacat dan berat sebelah lagi mao perasan good2.

PERGI MAMPOS SAMA LUE AMERIKA.

Aku ucapkan syabas dan bravo pada student UM yang melawan. Aku ucapkan syabas dan tahniah pada rakyat Malaysia yang melawan. Aku ucapkan syabas dan tahniah kepada yang tunjuk fack samada aku tahu ataupun tatau ketika korang bertembung dengan pasukan pengiring Obama. Korang semua memang berani dan best. Teruskan lawan puak2 tak guna tue. Kita ada maruah dan kita takan sesekali gadaikan maruah kita demi Amerika lahanat tue. 

HAHAHAHA..

-amenoworld

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.