`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Sunday, May 24, 2015

Aksi Tak Senonoh Penyanyi Di Majlis Keraian Jadi Kritikan.

Ada 2 point.

Pertama. Ada logo 1 Malaysia. Jelas terpampang. Membayangkan bahawa majlis berkenaan sekurang-kurangnya kalau pun bukan anjuran kerajaan pusat / negeri at least ada kaitan dengan kerajaan.

Kedua. Aksi wanita berkenaan. Dia dibiarkan memegang-memegang dan meramaskan badannya kepada seseorang. Sampai ke akhirnya. Takde ke orang menghalang atau memberhentikan aksi kurang sopan dia tue?



Nak nyanyi, nyanyi je la. Pakai dah seksi, ramas tetek atas pentas lepas tue dok gesel kat kepala orang (aku rasa la, korang boleh tengok video sendiri) buat apa. Dah sangap nak kena romen ke apa. Adoi la.

Video mula viral di wassap. 

Dan di facebook pun ada dah.

Antara komen-komen yang aku baca. Ada yang kata ini pesta keamatan. Aku tak pasti sangat kebenarannya. Cuma part logo 1 Malaysia itu memang benar.

Tengok ;



Aku teringat satu kes tue. Video yang peminat2 melayu dok histeria peluk artis kpop. Kemain lagi mufti semua join venture kutuk orang biasa. Sekarang aku terfikir-fikir juga. Kalau artis-artis bersikap begini di majlis-majlis yang ada kaitan dengan kerajaan macam mana pula? Takpe ke apa?

Tapi siyes. Even bukan di majlis kerajaan pun pada aku aksi artis berkenaan memang tak senonoh langsung. Tak boleh ke nyanyi je elok-elok. Jangan la bayangkan kau tue desperate sangat. Gila betul. Bayangkan jika majlis berkenaan dihadiri oleh anak2 kecil atau anak2 remaja. Apa pula yang mereka akan fikir nanti. Benda tempat open, behave la. Bodoh sangat la dia neh. 

Lihat video ;

Gempar! Lihat video ini dan nilaikan sendiri.Ada logo 1 Malaysia membayangkan majlis ini anjuran kerajaan.Yang...
Posted by Ameno World on Saturday, May 23, 2015

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.